WHAT THE DUCE!?

image7

Jag är ingen hater men nu ska jag hata lite. Vissa människor förtjänar inte sin framgång. Kolla på korkade och fula P Diddy, han är ju så jävla uppblåst. I typ alla videos spelar han sig själv/Gud. Fejk-himlen lyses upp bakom honom med ett par gyllene strålar på hans förvridna ansiktssyndrom, barnakören sätter igång för fulla muggar och tusen vita duvor svävar iväg (utan att det ser äckligt ut som det skulle göra i verkligheten med dun och löss). I alla videos är han fett eftertraktad av tusen heta tjejer, var och en utan något problem med att dela honom med 999 andra. Det är ju värt det bara man får röra vid honom lite, eller åtminstonde vara ni samma rum? Han är inte ens en bra rappare! Dessutom är han en vedervärdig privatperson som inte skäms för att visa upp det i alla forum han kan.

I alla hiphopvideos är det typ samma grej; en dödligt överviktig kille som sitter i en soffa och flåsar med typ respiratior och syrgastuber på ryggen, och tio nakna tjejer som ligger över knäna eller kryper omkring och lämnar snigelspår på golvet framför monstret. Jag har aldrig sett nån ful tjejs video med värsta pumiga snubbarna som masserar henne och krälar omkring överallt. Inte heller har jag sett nån tjej som framhäver sig som Gud i nån video, aldrig. R.Kelly har ju typ haft änglavingar i hälften av sina videos, stått på ett berg, helt klädd i vitt, och fått solen att gå upp med sin röst. Kom igen- är det verkligen okej att vara SÅ pompös som kille? Och att brudar faktiskt köper det dessutom...

Kommentarer
Postat av: Klara

hahaha ja r.kelly och p.diddy LEVER ju för att blåsa upp sig till gudafigurer. så sorgligt, eftersom r.kelly verkligen kan sjunga men e pedofil, o p.diddy inte kan rappa och dessutom är extremt oattraktiv fast som du säger låtsas vara det... tur för honom att han skapat sig en förmögenhet, då kan han väl iallafall köpa sig ett ligg... yuck. MEN däremot måste jag säga att p.diddy är en väldigt bra entreprenör, han har kämpat hårt för att nå sin framgång. men han hade ju verkligen kunnat skippa guda framtoningen, inte så charmigt...

2007-09-26 @ 21:29:34
Postat av: eric

jag fick ju en biljett till p-diddy och snoop i globen i mars eller när fan det var.. va re sämsta jag sett.. pdiddy pumpade först upp stämningen med lite beats men försökte sen få publiken att sjunga en annie lenox-låt som om han läst europeisk popkultur mellan 80 och 90-talet.. Sen kom snoop ut och skrek HIPHOP men körde sen sin senaste totalt omelodiösa rnb-ballad med nåra körsångerskor.. Och sen kom alla backstage-brudar upp

2007-11-05 @ 16:48:36
Postat av: eric

med snoops farbror efter sig jagandes. Påminde starkt om benny hill. Va ju skönt när dom körde gin n juice men annars ett totalt slöseri som jag kunde tillbringat i ett kallt, mörkt hål med krossat glas där jag troligen njutit mer.. gick sen så jag såg inte allt och kan därför inte ge en totalt överspännande blick av fiaskot

2007-11-05 @ 16:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0