"Grabbarna" har redan advokat Aro


Hasse Aro är en jobbig jävel, så fort han tycker sig veta något är det den absoluta sanningen. I gårdagens Efterlyst tog han ställning för de våldtäktsåtalade "Stureplansprofilerna". Aro står i studion och gnäggar på om hur det inte finns några hållande bevis och yadayada... Han vet tydligen bättre än de flesta rättsjuridiska experter i de här två fallen. När Leif GW Persson menade att han trodde att det låg något bakom anmälningarna ignorerade Hasse det och stirrade ner i sina papper med en min som sa nåt i stil med "jaja...".

Senare i programmet sätter sig Aro och gos-intervjuar den åtalade 21-åringen som, oemotsagd får sitta och fisa ut sitt förakt för tjejerna som anmält honom, "jamen, 'gänghora' kallade vi ju henne för att hon hade haft sex med alla i vårt gäng..?"

Aro frågar med en medlidande ton hur killen ser på framtiden, hur han mår osv. På frågan hur han känner över att målet överklagats och nu ska upp i Hovrätten svarar killen "Jo, jag hoppas jag klarar mig undan mig den här gången också".

Tack Hasse för din finfina journalistiska insats för grabbarna!

image6
Hasse, med ständige följeslagaren "Figur", ser inte
alltför kry ut trots fin utmärkelse på Kristallengalan



Kommentarer
Postat av: Klara

fy fan va bra inlägg ellen! det var verkligen avskyvärt att se honom sympati-intervjua en av "stureplansprofilerna". som sagt tack för den "Rasse Ah´Rå" (rasse mot kvinnor...)

2007-09-22 @ 01:10:37
Postat av: Klara

och! obetalbar retushering :D

2007-09-22 @ 01:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0