Ingen är intresserad av dina snoriga ungar

image29
Crazy Frog- lätt mindre irriterande än Ann


Kan Ann Söderlund bara sluta finnas i mediautbudet? Vanligtvis är jag fett glad att se en brud få mycket mediatid, men den här bruden är fan ingen cool kvinnlig förebild eller ens en underhållande kvinna som kanske låter en annan brud få chansen. Nej, det här är en jävla mobbare, en muterad linslus som tar varenda chans hon kan få att synas. Får man chans att klanka ner på nån annan i samma veva desto bättre.

Så jävla trött på att se henne på varenda kanal när jag försöker koppla av och kolla på min kära tv. Speciellt nu när jag är förkyld och det blivit extra mycket av den varan. Vem vill kolla på latte-mamman Anns snoriga ungar och höra om hur man bäst behandlar skavsår under skitungarnas näsor? Vem vill se henne leda nån jävla media-slickar-medias-röv-gala? Vem vill höra hennes bebisröst kluckande "diskutera" bokstavssjukdomar som att de vore ett potpurri av skojiga rebusar? Vem orkar höra Ann fnissandes mobba Anna Book för hennes vikt och vem fan orkar kolla på hennes långa feja och nyvakna, konstant förvånade, uttryck i varenda jävla kanal? Bort från min älskade vän tv:n och sluta kontakta vem det nu är du har kontakt med inom media och som fixar alla oförtjänta chanser du fått att synas.

p.s. Snälla Ann sluta leka livscoach och sluta skriva dina vedervärdiga "gullig-vuxen"-lattemammaböcker. d.s.

Kommentarer
Postat av: Ingela

TACK för ditt inlägg hos mig och guud vad bra skrivet av dig här, kunde inte sagt det bättre själv. Vad f-n gör hon i rutan? Får bestämt dra iväg ett mejl till programchefen på kanal 5 tror jag ;o) Ha de!

2007-11-11 @ 23:05:23
URL: http://plinganslifestyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0